« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Poštovani roditelji,
potvrde o školovanju koje se izdaju u tajništvu škole možete preuzeti samostalno digitalnim putem preko poveznice
https://potvrde.
Prijaviti se možete učeničkim AAI identitetom (korisničko ime i lozinka kojom se prijavljujete u e-Dnevnik, prijavlujete se kao UČENIK), a kao roditelj se ne prijavljujete jer vaši podatci nisu vezani uz našu e Maticu.
U padajućem izborniku potrebno je odabrati svrhu izdavanja potvrde te ispisati digitalnu potvrdu o školovanju.
Potvrde su elektronički potpisane i zamjenjuju u potpunosti potvrde iz škole u svim pravnim poslovima (Zakon o provedbi Uredbe (EU) br. 910/2014 Europskog parlamenta i Vijeća od 23. srpnja 2014. o elektroničkoj identifikaciji i uslugama povjerenja za elektroničke transakcije na unutarnjem tržištu i stavljanju izvan snage Direktive 1999/93/EZ; Narodne novine broj 62/17.).
Sustav za izdavanje potvrda podatke o učenicima preuzima iz baze podataka e-Matica.
U školskoj godini 2022./2023., učenici u školi dobivaju besplatne udžbenike i radne bilježnice, te radne kutije za tehničku kulturu.
Roditelji su dužni učenicima svih razreda kupiti likovne mape, a učenicima 5. razreda i geografski atlas.
Popis likovnih mapa i izabranog geografskog atlasa su u privitku.
Upisi u Obrtničko-industrijsku školu Županja su u ponedjeljak 11.07.2022. od 07h do 15:30h.
U ČETVRTAK 26. SVIBNJA 2022. GODINE U 8:30 SATI, BITI ĆE ORGANIZIRANA U ŠKOLI VJEŽBA EVAKUACIJE I SPAŠAVANJA ZBOG POŽARNE OPASNOSTI.
AKCIJU ĆE VODITI I KOORDINIRATI JAVNA VATROGASNA POSTROJBA IZ ŽUPANJE.
Od utorka, 15. veljače 2022.godine kreće kućno testiranje učenika od 1. do 8. razreda brzim antigenskim testom na bolest COVID-19.( PRVI TEST )
BAT testove će učenici preuzeti od razrednika ( po 2 komada) u ponedjeljak 14. veljače 2022.godine zajedno s Uputama MZO-a o načinu testiranja, te obrascem Izjave roditelja koji ne žele testirati svoju djecu. Oni koji ne žele testirati svoju djecu moraju po uputi MZO-a, popuniti i potpisati Izjavu te ju predati razredniku.
DRUGI TEST će biti napravljen 28. veljače 2022, jer od 21. do 25. veljače nema redovite nastave zbog planiranog zimskog odmora za sve učenike u RH.
U prvom tjednu ožujka biti će nam dostavljena nova količina BAT testova koje ćemo Vam na vrijeme podijeliti, kako bi mogli nastaviti obavljati testiranje 7. ožujka 2022 (ponedjeljak).
U nastavku vam dostavljamo poveznicu za video o samotestiranju, koju je objavio Hrvatski zavod za javno zdravstvo, te pisane upute i obrazac Izjave o nepristanku na testiranje.
https://www.youtube.com/watch?v=ZU2N_cq1j-0
S poštovanjem,
Ravnatelj škole
O B A V I J E S T Z A P R E D U P I S
U OŠ IVANA KOZARCA ŽUPANJA, ŠK.G. 2022./2023.
Pozivamo roditelje/staratelje da prijave djecu radi PREDUPISA u 1. razred osnovne škole.
Obveznici polaska u osnovnu školu za školsku godinu 2022./2023. su djeca rođena u razdoblju od 1. travnja 2015. do 31. ožujka 2016. godine, kao i djeca kojoj je u školskoj godini 2021./2022. odgođen upis.
Djeca se trebaju prijaviti u osnovnu školu kojoj pripadaju prema upisnom području (ulice upisnog područja OŠ Ivana Kozarca Županja u privitku).
Predprijave će se provoditi od 7. do 18. veljače 2022. godine, u uredovnom vremenu tajništva škole
na broj telefona 032/831-422
ili na e-mail škole ured@os-ikozarca-zu.skole.hr (obavezno navesti ime i prezime, datum rođenja, adresu djeteta te ime i prezime, adresu i kontakt telefon roditelja/staratelja).
RAVNATELJ
Vladimir Jozanović, prof.
S iskrenim osjećajem tuge i bola, obavještavamo sve naše učenike, djelatnike, roditelje i suradnike, da je u nedjelju 23. siječnja 2022. godine, u 58. godini života preminula naša školska kuharica gospođa Ruža Šarić.
Izražavamo iskrenu sućut cijeloj njenoj obitelji i prijateljima !
Sahrana će biti organizirana 29. siječnja 2022. godine ( subota) u 11 sati na županjskom groblju.
Počivala u miru božjem !
U skladu s trenutačnom epidemiloškom situacijom, te prijedlogom škole, a dobivenom suglasnošću Upravnog odjela za obrazovanje i društvene djelatnosti od 19. siječnja 2022.( KLASA: 602-01/22-03/16, URBROJ:2196-12/7-22-2) , nastava u našoj školi je organizirana na daljinu od 19. siječnja do zaključno 28. siječnja 2022. godine, odnosno do poboljšanja epidemiološke situacije.
Nastava se organizira po ustaljenom rasporedu sati i utvrđenim smjenama rada.
Ravnatelj škole
OBAVIJEŠTAVAMO SVE UČENIKE, RODITELJE, UČITELJE I PRIJATELJE DA JE NAŠ KOLEGA UČITELJ KAZIMIR MIKIĆ PREMINUO DANA 6. SIJEČNJA 2022. GODINE U 64. GODINI ŽIVOTA.
SAHRANA ĆE BITI DANAS 7. SIJEČNJA 2022. GODINE U 15:30 SATI NA ŽUPANJSKOM GROBLJU.
POČIVAO U MIRU BOŽJEM !
Temeljem današnje Odluke županijskog Stožera civilne zaštite, nastava u OŠ Ivana Kozarca Županja, od 10. studenog 2021. godine, biti će organizirana UŽIVO, po MEDELU - A. za sve odjele od 1. do 8. razreda
Nastava će se odvijati po ustaljenom rasporedu.
U skladu s propisanim epidemiloškim mjerama SVI učenici su dužni nositi zaštitne maske. Učenici RAZREDNE NASTAVE OD 1. DO 4. RAZREDA MASKE MORAJU NOSITI SAMO IZVAN SVOJE UČIONICE, A UČENICI OD 5. DO 8. RAZREDA CIJELO VRIJEME BORAVKA U ŠKOLI.
Molimo roditelje i skrbnike naših učenika da svojoj djeci osiguraju maske.
S poštovanjem,
Ravnatelj škole
Odlukom Župana vukovarsko-srijemske županije nastavlja se nastava na daljinu za sve učenike od 1. do 8. razreda.
Odluka se primjenjuje od 8. do 12. studenog 2021.
Ravnatelj škole
Odlukom Župana vukovarsko-srijemske županije 4. i 5. studenog 2021. biti će organizirana nastava na daljinu za sve učenike od 1. do 8. razreda.
Nastava će se odvijati po važećem rasporedu smjena i dnevnom rasporedu sati, što znači, učenici 1. smjene 5. i 7. razreda nastavu imaju po važećem rasporedu sati dopodne s početkom od 8:00 sati, a učenici 2. smjene 6. i 8. razreda imaju nastavu popodne s početkom od 14:00 sati.
Ravnatelj škole
Poštovani roditelji i skrbnici učenika naše škole. Danas, 1.listopada objavljene su nove epidemiološke mjere te Vam izdvajamo ono što je bitno za naše učenike.
Cjeloviti dokument možete pročitati na poveznici:
- uzimajući u obzir da je od drugog tjedna školske godine zabilježen veći udio novozaraženih u dobi 10-19 godina od uobičajenog, podsjećamo na potrebu testiranja učenika kod simptoma koji mogu upućivati na COVID-19
Dana 6. rujna 2021 godine počinje nova nastavna godina u nastavljenim epidemiološkim uvjetima bolesti COVID-19, te vas upućujemo na dokumente koje je objavilo Ministarstvo obrazovanja i športa, kao i HZJZ ,u kojima su napisane upute i preporuke za novu školsku godinu.
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-za-sprje%C4%8Davanje-i-suzbijanje-epidemije-bolesti-COVID-19-vezano-uz-rad-pred%C5%A1kolskih-ustanova-osnovnih-i-srednjih-%C5%A1kola-u-%C5%A1kolskoj-godini-2021.-2022.-1.pdf
https://mzo.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Modeli%20i%20preporuke%20za%20provedbu%20nastave%20u%202021-2022%20(1)_31%208.pdf
S poštovanjem:
Ravnatelj škole
Nastava počinje 6. rujna 2021. godine prema sljedećem rasporedu:
u 8.00 sati | 5. i 7. razredi | 1.a,b | 2.a | 3.a,c | 4.c |
u 14.00 sati | 6. i 8. razredi | 1.c | 2.b,c | 3.b | 4.a,b |
NAPOMENA: učenici 1. razreda trebaju doći u pratnji roditelja/staratelja, u ponedjeljak, 6. rujna 2021. godine u školsku dvoranu prema sljedećem rasporedu:
1.a 8.30 sati
1.b u 9.15 sati
1.c u 10.00 sati u školsku sportsku dvoranu
Popis učenika prvih razreda je pod "opširnije"
SRETNO SVIMA U NOVOJ ŠKOLSKOJ GODINI!
Ovaještavamo roditelje, skrbnike i učenike 1. razreda u šk. godini 2021-22, kako će raspored učenika po razrednim odjelima biti učinjen i objavljen nakon dobivene suglasnosti od strane MZO-a , na prijedlog broja razrednih odjela koji će biti ustrojeni u novoj šk. godini.
S poštovanjem,
Ravnatelj škole
Nabava udžbenika i radnih bilježnica za novu šk. godinu 2021-22.
OŠ Ivana Kozarca Županja u skladu s Odlukom MZO-a kupuje udžbenike,a u dogovoru s Gradom Županja izvršiti će nabavku i radnih bilježnica OSIM LIKOVNIH MAPA I KUTIJA ZA TEHNIČKU KULTURU za sve učenike -od 1. do 8. razreda, koje će učenici zadužiti ( preuzeti ) prvi radni dan u novoj školskoj godini.
Popis likovnih mapa i radnih kutija možete pogledati u priloženoj tablici, te su roditelji dužni sami izvršiti nabavku istih.
S poštovanjem,
Ravnatelj škole
Poziv ZZJZ za cijepljenje protiv COVID-19 za učenike od 6. do 8. razreda osnovne škole.
Poštovani,
molimo da razrednici obavijeste roditelje djece šestog, sedmog i osmog razreda u osnovnoj školi, te svi razrednici od prvog do četvrtog u srednjim školama u Županji, da ako žele da im se djeca cijepe protiv bolesti COVID-19 sa cjepivom proizvođača Pfizer koje je odobreno za primjenu kod djece i mladih sa navršenih 12 i više godina, da se jave u školsku ambulantu na broj 831 588 srijedom od 13-16 sati. Prednost pri cijepljenju imati će djeca sa kroničnim bolestima jer one uvečavaju rizik za teže oblike COVID-19 bolesti (kronični srčani, plućni, bubrežni, metabolički bolesnici, imunokompromitirani, oni s Down sindromom, itd... ).
S poštovanjem, Vesna Lešić, m.s.
Služba za školsku medicinu Županja
Od ponedjeljka 10. SVIBNJA 2021. redovita nastava biti će organizirana po novoj satnici.(MODEL A)
Učenici 1. smjene razredne nastave 2.B, 3.A, 3.B, 4.A i 4.D ,1.B, 1.C dolaze u školu u 14:45 sati,
a učenici 1. smjene predmetne nastave 5.A, 5.B, 5.C, 7.A, 7.B, i 7.C dolaze u školu u 14:00 sati.
Učenici 2. smjene razredne nastave 2.A, 2.C, 3.C, 4.B, i 4.C i 1.A dolaze u školu u 8:45 sati,
a učenici 2. smjene predmetne nastave 6.A, 6.B, 6.C, 8.A, 8.B, 8.C, i 8.D dolaze u školu u 8:00.
U srijedu, 21. travnja 2021. godine, održano je Državno Natjecanje iz kemije. Učenik Dorian Petričević, 8. d razred, predstavljao je našu Osnovnu školu Ivana Kozarca Županja. Na natjecanju je sudjelovalo 25 naboljih učenika osmih razreda iz cijele Hrvatske, a naš Dorian osvojio je 1. mjesto.
Čestitamo Dorianu i mentorici Vlatki Miličević na odličnom uspjehu!
Ponosni smo na vas!
Poštovani,
u Hrvatskoj je krajem studenog prošle godine pokrenut besplatni online tečaj o osnovama umjetne inteligencije - Elements of AI koji je dosad upisalo preko 21 tisuća građana. Edukacija je naišla na veliku potporu akademske i poslovne zajednice, a svoju podršku dalo je i Ministarstvo znanosti i obrazovanja te Vlada Republike Hrvatske i premijer Andrej Plenković osobno.
Ovim putem obavještavamo Vas da smo za učenike svih osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj pokrenuli natjecanje ‘AI School Challenge’ čiji je cilj motivirati školarce da upišu Elements of AI i saznaju osnove tehnologije koja je danas omogućuje rad sve većeg broja raznih uređaja i servisa.
Tečaj je primjeren učenicima sedmog i starijih razreda osnovne škole te iznimno zainteresiranim i darovitim učenicima petih i šestih razreda kao i učenicima srednjih škola u Republici Hrvatskoj.
Za one koji budu najuspješniji u polaganju tečaja osigurane su i vrijedne nagrade.
Kako se prijaviti?
Kako sudjelovati u AI School Challengeu?
Osigurane vrlo vrijedne nagrade za učenike i škole
Više informacija o tečaju, njegovom značaju kao i sve detalje o natjecanju ‘Veliki AI School Challenge’ kao i prijavu na sam tečaj možete pronaći na https://www.elementsofai.com/hr/ai-challenge.
Pozivamo Vas da informaciju o natjecanju podijelite s kolegama u kolektivu i učenicima te se u što većem broju priključite natjecanju i time pomognete da Hrvatska među prvima u Europi ostvari cilj - da 1% stanovnika završi tečaj Elements of AI i stekne osnovna znanja o umjetnoj inteligenciji.
Srdačan pozdrav,
--
CARNET Helpdesk
Podrška obrazovnom sustavu
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Josipa Marohnića 5, 10000 Zagreb
tel: +385 1 6661 500
fax: +385 1 6661 630
Dragi učenici, poštovani roditelji i skrbnici !
U ponedjeljak 12. travnja 2021. godine počinje nastava nakon proljetnog odmora.
Nastava će biti organizirana u skladu s Odlukom županijskog Upravnog odjela za obrazovanje i kulturu na način :
- učenici od 1. do 4. razreda osnovne Skole, nastavu pohađaju u Skoli
- učenici od 5. do 8. razreda osnovnih Skola, nastavu pohađaju na daljinu (online).
Za učenike razredne nastave, od 1. do 4. razreda nastava će biti organizirana u prvoj smjeni s početkom 1. sata u 8:00 sati.
Za učenike od 5. do 8. razreda nastava će biti organizirana na daljinu, također u prvoj smjeni. ( dopodne ) s početkom od 8:00 sati.
Molimo učenike i roditelje da poštuju upute predmetnih nastavnika koje će biti objavljene u virtualnim učionicama programa MS Teams-a, te da svatko da svoj maximalni doprinos kako bi se nastava uspješno odvijala.
Zbog učestale pojave ne javljanja pojednih učenika na virtualnu nastavu pozivamo roditelje i skrbnike da redovito svaki dan prate sudjelovanje i izvršavanje školskih obveza učenika, jer će svaki izostanak morati pismeno opravdati.
S poštovanjem,
Ravnatelj
Pozivamo sve roditelje djece koja će do 1. travnja 2021. godine navršiti šest godina života, da prijave djecu radi PREDUPISA u I. razred osnovne škole i to u vremenu od 8. do 19. veljače 2021. g., sukladno upisnom području.
Uredovno vrijeme tajništva škole: pon-pet od 7.00 do 15.00
Broj telefona: 032 831 422
Od ponedjeljka 1. VELJAČE 2021. redovita nastava biti će organizirana po novoj satnici.(MODEL A)
Učenici 1. smjene razredne nastave 2.B, 3.A, 3.B, 4.A i 4.D ,1.B, 1.C dolaze u školu u 14:45 sati,
a učenici 1. smjene predmetne nastave 5.A, 5.B, 5.C, 7.A, 7.B, i 7.C dolaze u školu u 14:00 sati.
Učenici 2. smjene razredne nastave 2.A, 2.C, 3.C, 4.B, i 4.C i1.A dolaze u školu u 8:45 sati,
a učenici 2. smjene predmetne nastave 6.A, 6.B, 6.C, 8.A, 8.B, 8.C, i 8.D dolaze u školu u 8:00.
Smjene se rotiraju svaki tjedan.
U ponedjeljak 1. veljače u jutarnju smjenu dolaze učenici 2. smjene .
NASTAVNI SAT ĆE TRAJATI 40 MINUTA.
Ravnatelj
Vladimir Jozanović,prof.
Dragi učenici, poštovani roditelji i skrbnici !
U ponedjeljak 18. siječnja 2021. godine počinje nastava 2. polugodišta šk. godine 2020-21.
Nastava će biti organizirana u skladu s Odlukom županijskog Upravnog odjela za obrazovanje i kulturu na način :
- učenici od 1. do 4. razreda osnovne Skole, i učenici završnih razreda srednjih
Skola nastavu pohađaju u Skoli
- učenici od 5. do 8. razreda osnovnih Skola, i učenici od 1. do 3. razreda srednjih
Skola nastavu pohađaju online.
Za učenike razredne nastave, od 1. do 4. razreda nastava će biti organizirana u prvoj smjeni s početkom 1. sata u 8:00 sati.
Za učenike od 5. do 8. razreda nastava će biti organizirana na daljinu, također u prvoj smjeni. ( dopodne ) s početkom od 8 :00 sati.
Molimo učenike i roditelje da poštuju upute predmetnih nastavnika koje će biti objavljene u virtualnim učionicama programa MS Teams-a, te da svatko da svoj maximalni doprinos kako bi se nastava uspješno odvijala.
Zbog učestale pojave ne javljanja pojednih učenika na virtualnu nastavu pozivamo roditelje i skrbnike da redovito svaki dan prate sudjelovanje i izvršavanje školskih obveza učenika, jer će svaki izostanak morati pismeno opravdati.
S poštovanjem,
Ravnatelj
Poštovani roditelji,
obavještavamo Vas da od sutra 15. prosinca 2020. po Odluci Osnivača, učenici predmetne nastave prelaze na online nastavu - Model C.
Svi odjeli razredne nastave idu u školu u jutarnjoj smjeni. Nastava počinje u 8:00 sati, a nastavni sat traje 45 minuta.
Poštovani roditelji i skrbnici !
Svakodnevnim provođenjem i praćenjem provedbe propisanih epidemioloških mjera od strane HZJZ primijetili smo sljedeće:
Zbog uočenih nepravilnosti u provedbi epidemioloških mjera pozivamo Vas da svojim roditeljskim autoritetom djelujete na Vašu djecu, a naše učenike kako bi se mogućnost zaraze bolešću COVID-19 svela na što manje moguću mjeru.
Na taj način ćemo sačuvati nastavu u školi, jer je ona za sve nas najbolji način rada. Znamo iz ranijeg iskustva kako nastava na daljinu nije i ne može dati očekivane odgojno-obrazovne rezultate, a isto tako stvara opterećenje svima, dakle Vama, nama i učenicima.
S poštovanjem,
Ravnatelj škole
Od ponedjeljka 14. rujna 2020. redovita nastava biti će organizirana po novoj satnici.
Učenici 1. smjene razredne nastave 2.B, 3.A, 3.B, 4.A i 4.D ,1.B, 1.C dolaze u školu u 14:45 sati,
a učenici 1. smjene predmetne nastave 5.A, 5.B, 5.C, 7.A, 7.B, i 7.C dolaze u školu u 14:00 sati.
Učenici 2. smjene razredne nastave 2.A, 2.C, 3.C, 4.B, i 4.C i1.A dolaze u školu u 8:45 sati,
a učenici 2. smjene predmetne nastave 6.A, 6.B, 6.C, 8.A, 8.B, 8.C, i 8.D dolaze u školu u 8:00.
Smjene se rotiraju svaki tjedan.
U ponedjeljak 14. rujna u jutarnju smjenu dolaze učenici 2. smjene po novom rasporedu zvonjenja.
Promjene obuhvaćaju promjenu rasporeda zvonjenja, te će 1. nastavni sat u dopodnevnoj smjeni počinjati u 8:00 sati , a u popodnevnoj smjeni u 14:00 sati. Tijekom jedne smjene biti će organizirana dva velika odmora po 15 minuta, za vrijeme kojih će se dijeliti hrana učenicima po definiranom rasporedu .
Sve promjene su učinjene iz razloga što bolje primjene preporučenih epidemioloških mjera u borbi protiv bolesti COVID-19.
NASTAVNI SAT ĆE TRAJATI 40 MINUTA.
Ravnatelj
Vladimir Jozanović,prof.
"Predstava za svaku školu i sve roditelje"
Poznato zagrebačko kazalište za djecu i mlade, Žar ptica, ove godine posebno se angažiralo u borbi protiv vršnjačkog nasilja. U sklopu manifestacije Naj, naj, naj festivala (održanog u veljači), a pod sloganom naNajjače protiv vršnjačkog nasilja, ovo kazalište željelo je javno progovoriti o velikom društvenom problemu, posebice među populacijom školske djece i mladih. U programu festivala održane su stručne radionice za djecu i mlade na temu nasilja te osam predstava, a sav prihod od prodaje ulaznica doniran je određenim školama diljem Hrvatske za realizaciju njihovih školski preventivnih aktivnosti. Među školama koje su na ovaj način bile dio ovog kazališnog projekta, našla se i naša škola. U vremenu održavanja festivala, veljači (koja je ujedno i mjesec u kojem se obilježava Dan ružičastih majica, dan borbe protiv međuvršnjačkog nasilja) školska pedagoginja i psihologinja intenzivnije su provodile preventivne radionice među učenicima viših razreda. U svom su radu stavile naglasak na pojavu sve češćeg elektroničkog nasilja (tzv. cyberbullinga), informirajući, educirajući i podučavajući učenike vještinama bitnima za prepoznavanje i sprječavanje nasilnog ponašanja.
Kazalište Žar ptica na tom je festivalu prikazalo predstavu „Ako kažeš, gotov si!“ (u režiji poznatog K. Dolenčića) koja vrlo snažno prikazuje problem međuvršnjačkog nasilja. Oni koji su odgledali ovu poučnu i zanimljivu predstavu govore kako se mladi lako mogu prepoznati u mukama glavnih junaka, ali zasigurno pronaći i način te ohrabrenje da izađu iz pozicije žrtve i lanca nasilja. Predstava je dobila brojne pohvale, tako da ju je jedna novinarka nazvala i „predstavom za svaku školu i sve roditelje“ https://www.vecernji.hr/kultura/ako-kazes-gotov-si-predstava-za-svaku-skolu-i-sve-roditelje-1349485.
Predstava se ovoga petka, 11. rujna 2020. s početkom u 18h, u sklopu Festivala glumca održava u našem Kinu Mladost. Zbog poznatih nam okolnosti i strogih epidemioloških mjera, škola neće organizirano voditi učenike, no svi zainteresirani mogu doći samostalno.
Više o predstavi moguće je pročitati na linku http://zar-ptica.hr/repertoar/ako-kazes-gotov-si/, a u privitku i preuzeti publikaciju Poliklinike za zaštitu djece i mladih grada Zagreba – Nasilje među djecom.
Dana 7. rujna 2020 godine počinje nova nastavna godina te naši učenici dolaze u školu po rasporedu koji je usklađen s epidemiološkim mjerama koje su preporučene UPUTAMA ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19 VEZANO ZA RAD PREDŠKOLSKIH USTANOVA, OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021., koje je propisao Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja 24.kolovoza 2020. godine.
Učenici prvog razreda u pratnji samo jednog roditelja dolaze u školu po slijedećem rasporedu:
Učenici prve smjene razredne nastave 2.B, 3.A, 3.B, 4.A i 4.D ( 1.B, 1.C) dolaze u školu svakodnevno u 8:20 sati,
a učenici prve smjene predmetne nastave 5.A, 5.B, 5.C, 7.A, 7.B, i 7.C dolaze u školu svakodnevno u 7:30 sati.
Učenici druge smjene razredne nastave 2.A, 2.C, 3.C, 4.B, i 4.C ( 1.A) dolaze u školu svakodnevno u 14:20 sati,
a učenici druge smjene predmetne nastave 6.A, 6.B, 6.C, 8.A, 8.B, 8.C, i 8.D dolaze svakodnevno u školu u 13:30.
Smjene se rotiraju svaki tjedan.
Učenici dolaze u školu 5 do 10 minuta prije početka nastave, pojedinačno ili uz pratnju jednog roditelja održavajući propisanu udaljenost od drugih učenika.
Roditelji ne smiju dozvoliti odlazak učenicima u školu ako imaju tjelesnu temperaturu iznad 37,2° C.
Nastavu u školi mogu pohađati samo učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:
• da roditelji ne dolaze u pratnji djeteta ako imaju simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa), ako im je izrečena mjera samoizolacije ili ako imaju saznanja da su zaraženi COVID-19,
• da ne dovode dijete u ustanovu ako dijete ima simptome respiratorne bolesti (povišena tjelesna temperatura, kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa), ako ima izrečenu mjeru samoizolacije ili ako je dijete zaraženo s COVID-19,
• u slučaju pojave simptoma tijekom nastave, roditelj se obvezuje u najkraćem vremenskom roku preuzeti dijete,
• roditelj i dijete upoznati su s Uputama Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo o dolasku djeteta u školu, boravku u školi i odlasku iz škole,
Dolaskom u školu učenici ODMAH ulaze u školsku zgradu, DEZINFICIRAJU RUKE, poštujući upute učitelja vrše PREOBUVANJE u garderobnom prostoru, te peru ruke prije ulaska u svoju matičnu učionicu.
Učenici 1.A,B,C, 2.A,B,C, 3.C i 4.D ulaze na MALI ulaz u školsku zgradu u navedeno vrijeme.
Učenici 3.A, 3.B, 4.A, 4.B i 4.C ulaze na GLAVNI ulaz u školsku zgradu u navedeno vrijeme.
Učenici PREDMETNE NASTAVE od 5. do 8. razreda ulaze na GLAVNI ulaz u školsku zgradu u navedeno vrijeme, te MORAJU imati na licu ZAŠTITNU MASKU.
RODITELJI 1. RAZREDA I UČENICI OSTALIH RAZREDA PRVI DAN ĆE PREUZETI UDŽBENIKE OD RAZREDNIKA, TE JE POTREBNO PONIJETI ŠK. TORBU.
Molimo roditelje ako su u mogućnosti spremiti bočicu pitke vode učenicima kako ne bi morali svi piti vodu na zajedničkom vodoskoku u školi.
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji učenika 1. razreda. Pored radnih bilježnica za pojedine predmete, budući prvašići trebaju pripremiti i sljedeće:
Poštovani roditelji/staratelji,
u prilogu su popisi radnih materijala za učenike od 1. do 8. razreda OŠ Ivana Kozarca Županja. Radne materijale kupuju roditelji/staratelji.
Grad Županja će i ove godine sufinancirati troškove radnih materijala, po zahtjevu roditelja. U privitku su Odluka i Zahtjev za novčanu pomoć.
Poštovani roditelji,
MZO objavilo je tekst koji će vam otkloniti sve nepoznanice, kako bi bez bojazni poslali svoje dijete sutra u školu.
https://mzo.gov.hr/vijesti/povratak-u-skole/3744
Poštovani,
u skladu sa svim naputcima MZO-a i HZJZ naše djelatnike kao i školsku zgradu smo pripremili za prihvat svih učenika razredne nastave:
Trudimo se maximalno osigurati Vašoj i našoj djeci siguran boravak u našoj školi.
Sve pojedinosti propisanih mjera i uputa možete pronaći na poveznici :
https://www.hzjz.hr/sluzba-epidemiologija-zarazne-bolesti/koronavirus-najnovije-preporuke/
ili u dokumentu koji je u prilogu.
S poštovanjem.
Ravnatelj škole:
Vladimir Jozanović,prof.
Poštovani,
nedavno, tijekom dana dobili smo dopis MZO u čijem prilogu se nalazi dokument s odgovorima na često postavljena pitanja za roditelje.
Kako bi svi roditelji bili u mogućnosti dobiti točne informacije i tumačenja na postavljena pitanja u prilogu objavljujemo cjelokupni dokument.
S poštovanjem,
Ravnatelj škole
Vladimir Jozanović, prof.
POZIV ZA UPUĆIVANJE UČENIKA U ŠKOLU
Poštovani roditelji,
U skladu s uputama MZO-a i HZJZ od ponedjeljka 25. svibnja 2020. godine uputno ja da svi učenici od 1. do 4. razreda krenu u školu. Naravno da je to poželjno kako bi učenici konačno sudjelovali u nastavi u školi koja je ipak puno kvalitetnija i bolja za psihofizički razvoj djece, a isto tako i za usvajanje novih znanja, vještina i razvoja socijalnih vještina.
Po uputama HZJZ ne postoje više razlozi za nastavu na daljinu, odnosno mješoviti oblik nastave osim objektivnih razloga kao što mogu biti bolest učenika, sumnje na bolest ili suživot u kući s visokorizičnom osobom kada je u pitanju bolest COVID-19.
Svi učenici imaju pravo na najbolje obrazovanje, stoga Vas pozivamo da svoje učenike uputite u školu u ponedjeljak 25. svibnja 2020, gdje će uz primjenu svih predloženih epidemioloških mjera biti sigurni.
Nastava za sve odjele razredne nastave počinje u ponedjeljak u 8:00 sati, gdje će svih 13 odjela biti raspoređeno u posebnim učionicama od ukupno 21 koliko ih imamo u školi. Za učenike imamo opremljeno 6 sanitarnih prostorija koje su kao što znate prošle godine obnovljenje i opremljene toplom vodom, papirnatim ubrusima i svim potrebnim dezinfekcijskim sredstvima.
Dva razredna odjela koji imaju po 21 učenika smjestiti ćemo u veće učionice fizike i kemije, kako bi i na taj način zadovoljili sve propisane epidemiološke mjere.
Sva nastava će se odvijati u školi uključujući vjeronauk i strani jezik.
Ne zaboravite , svi učenici imaju pravo na najbolje obrazovanje.
Pozivamo Vas da se što prije javite razrednicima kako bi već u ponedjeljak mogli organizirati školsku kuhinju za sve učenike koji su se hranili do sada i naravno koji se žele hraniti.
Ako netko ne može poslati učenika u školu zbog navedenih razloga molim Vas javite se na e-mail. ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
S poštovanjem, Ravnatelj:
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovane, Poštovani
Hrvatski zavod za javno zdravstvo objavio je 20. 5. 2020. Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi. Ove upute namijenjene su za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koja imaju pomoćnika u nastavi od 25. svibnja 2020.
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_vrtici_skole.pdf
Molimo roditelje učenika RAZREDNE NASTAVE DA DO SUTRA 21.5.2020. iskažu svoj interes putem društvenih mreža ili telefona RAZREDNICIMA za upućivanje učenika na nastavu u školu.
Brojno stanje učenika u našim odjelima razredne nastave uklapa se u Okvir epidemioloških mjera , tako da svi učenici mogu nesmetano krenuti u školu.
S poštovanjem,
Na temelju članka 26. stavka 3. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 94/13, 152/14 i 7/17) Ministarstvo znanosti i obrazovanja donijelo je 12. veljače 2018. Odluku o donošenju kurikuluma za nastavni predmet Informatika.
S obzirom na to da će se odluka od školske godine 2020./2021. primjenjivati za učenike I., II., III. i IV. razreda osnovne škole, molimo Vas da se u anketnom upitniku izjasnite želite li da Vaše dijete pohađa izbornu nastavu Informatike.
Tijekom nastave na daljinu svjedoci smo koliko je važno dobro poznavanje informacijske i komunikacijske tehnologije. Učenjem kroz igru učenici će razvijati informatičku pismenost, računalno razmišljanje i kreativnost u korištenju digitalnih tehnologija, ali i razvijati svijest o sigurnom i odgovornom ponašanju na internetu.
Napominjemo kako izborni predmet Informatika postaje obvezni nastavni predmet u školskoj godini u kojoj se dijete za njega odlučilo. To znači da se dijete može ispisati na kraju nastavne godine pisanom zamolbom roditelja Učiteljskom vijeću Osnovne škole.
Nastava informatike izvodi se dva sata tjedno.
Poštovani,
vezano uz upite o nastavku upisa djece u prvi razred osnovne škole obavještavamo vas da se aktivnosti oko upisa djece u 1. razred osnovne škole od 11. svibnja 2020. provode liječnički pregledi djece prema uputama HDŠSM i HZJZ, o čemu su obaviješteni svi osnivači i sve osnovne škole.
Utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta, odnosno učenika zbog upisa u prvi razred, koji provode Stručna povjerenstva škola i ureda nadležnih za obrazovanje, za sada se još neće provoditi.
Upute za način i vrijeme njihova provođenja škole i upravni odjeli u županijama nadležni za obrazovanje te Gradski ured za obrazovanje Grada Zagreba dobit će kada o tome budu donesene potrebne odluke.
Ministarstvo je pokrenulo žurne izmjene Pravilnika o postupku utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta, učenika te sastavu stručnih povjerenstava gdje je postupak upisa u prvi razred osnovne škole reguliran, a u kontekstu izvanredne situacije pandemije koronavirusa.
S poštovanjem,
Uprava za odgoj i obrazovanje
UPIS UČENIKA U 1. RAZRED OŠ ZA 2020-21.
Od ponedjeljka 16. ožujka 2020. godine obustavljaju se sve aktivnosti vezane uz upis djece u 1. razred osnovne škole.
Osnovne škole i zdravstvene ustanove neće do 4. svibnja 2020. godine provoditi postupak utvrđivanja psihofizičkoga stanja djece radi upisa u prvi razred osnovne škole
Stručna povjerenstva škola i upravni odjeli u županijama nadležni za obrazovanje, odnosno Gradski ured za obrazovanje Grada Zagreba dužni su putem medija, oglasnih ploča odgojno-obrazovnih i zdravstvenih ustanova, neposrednih poziva i na drugi primjeren način obavijestiti roditelje školskih obveznika o novim rokovima rasporeda pregleda.
Upisi u 1. razred osnovne škole za školsku godinu 2020./2021. provest će se nakon završetka provedbe postupaka utvrđivanja psihofizičkog stanja djeteta radi upisa u 1. razred osnovne škole prema već utvrđenom ili novom rasporedu kojeg će utvrditi nadležna tijela u županiji, odnosno Gradu Zagrebu temeljem dogovor s osnovnim školama te će o tome obavijestiti roditelje.
Poštovani korisnici sportske dvorane OŠ Ivana Kozarca Županja,
Nastavno na novonastalu situaciju, u svezi odgode nastave za sljedeća dva tjedna zbog virusa COVID -19, kao i zabrane ili ograničavanja okupljanja u javnim prostorima, do daljnjega prema uputi osnivača, otkazuju se sve aktivnosti koje se tiču najma/korištenja sportskih dvorana fizičkim i pravnim osobama koji sa Školom imaju Ugovore o najmu/korištenju prostora.
Iznimno, ako se radi o neodgodivom, za javni interes ili zdravlje bitnom okupljanju sklopit će se novi ugovor, uz suglasnost Upravnog odjela za obrazovanje Vukovarsko – srijemske županije.
Zahvaljujemo na razumijevanju!
Odlukom Stožera Civilne zaštite RH obustavlja se redovito odvijanje nastave u školskim objektima, te od 16. ožujka 2020. biti će organizirana NASTAVA NA DALJINU.
UPUTE ZA SUDJELOVANJE UČENIKA U NASTAVI NA DALJINU NALAZE SE NA POVEZNICI:
Sukladno mjerama Stožera civilne zaštite RH i preporukama Ministarstva znanosti i obrazovanja, sva natjecanja i smotre na svim razinama odgađaju se do daljnjega.
https://www.azoo.hr/index.php?view=article&id=7972&naziv=obavijest
Molimo sve učenike, te roditelje učenika nižih razreda, da provjere korisničke podatke (AAI identitet - podatci koje inače koristite za pristup e-dnevniku) na sljedećoj poveznici
Ukoliko provjerom utvrdite da su podatci neispravni, javite se administratoru imenika, tajnici škole, na broj tel: 032 831 422, kako bismo otkloniti poteškoću.
NE PROVJERAVATI PODATKE U E-DNEVNIKU, NEGO KLIKNUTI NA POVEZNICU I UPISATI ŠTO SE TRAŽI
Stožer civilne zaštite redovito objavljuje mjere prevencije:
https://civilna-zastita.gov.hr/vijesti/koronavirus-i-mjere-prevencije/2194
Ove školske godine OŠ Ivana Kozarca uključila se u projekt #naNAJjače protiv vršnjačkog nasilja u suradnji s Gradskim kazalištem Žar ptica iz Zagreba i njihovim partnerima. Projekt predviđa igranje šest predstava, šest kazališta iz R. Hrvatske i inozemstva, a priloge od ulaznica donirali bi u šest škola uključenih u projekt, od kojih je jedna i naša. Festival traje od srijede 26. veljače 2020. do 1. ožujka 2020. Istovremeno, škole će provoditi aktivnosti na temu vršnjačkog nasilja, kako s učenicima, tako i s roditeljima i učiteljima..
Više o projektu možete pročitati u prilogu.
Pedagog: Ljiljana Oršolić, prof.
Pozivamo sve roditelje djece koja će do 1. travnja 2020. godine navršiti šest godina života, da prijave djecu radi PREDUPISA u I. razred osnovne škole i to u vremenu od 3. do 17. veljače 2020. g., sukladno upisnom području.
Uredovno vrijeme tajništva škole: pon-pet od 7.00 do 15.00
Broj telefona: 032 831 422
Poštovani roditelji i učenici !
Obavještavamo Vas da će se u našoj školi od 3. PROSINCA 2019. godine (UTORAK), održavati REDOVITA NASTAVA po redovitom rasporedu sati.
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 2. PROSINCA 2019. godine (PONEDJELJAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 29. studenog 2019. godine (PETAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 28. studenog 2019. godine (ČETVRTAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 27. studenog 2019. godine (SRIJEDA), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 26. studenog 2019. godine (UTORAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 25. studenog 2019. godine (PONEDJELJAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 22. studenog 2019. godine (PETAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 21. studenog 2019. godine (ČETVRTAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 20. studenog 2019. godine (SRIJEDA), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 19. studenog 2019. godine (UTORAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Poštovani roditelji i učenici, Obavještavamo Vas da će se u našoj školi u organizaciji sindikata dana, 8. studenog 2019. godine (PETAK), održavati obustava rada (štrajk) nastavnog i nenastavnog osoblja.
Molimo Vas za razumijevanje.
Za sve učenike koji dođu u školu biti će organiziran odgovarajući odgojno obrazovni rad.
Za sve informacije možete se obratiti ravnatelju škole, na broj telefona: 032/831-422 ili na mail: ured@os-ikozarca-zu.skole.hr
Ravnatelj
Vladimir Jozanović, prof.
Nastava počinje 9. rujna 2019. godine prema sljedećem rasporedu:
u 8.00 sati | 5. i 7. razredi | 1.a.c | 2.c | 3.b,c | 4.a |
u 13.30 sati | 6. i 8. razredi | 1.b | 2.a,b | 3.a,d | 4.b,c |
NAPOMENA: svi učenici 1. razreda trebaju doći u ponedjeljak, 9. rujna 2019. godine u 10.00 sati u školsku sportsku dvoranu
SRETNO SVIMA U NOVOJ ŠKOLSKOJ GODINI!
OBAVIJEST
Grad Županja poziva roditelje/udomitelje učenika upisanih u Osnovnu školu Ivana Kozarca u Županji i Osnovnu školu Mate Lovraka u Županji kao i roditelje/udomitelje učenika koji imaju prebivalište prijavljeno u gradu Županji a upisani su u jednu od srednjih škola u gradu Županji ili van grada Županje da podnesu zahtjev za novčanu pomoć za kupovinu radnih bilježnica/školskog pribora u školskoj godini 2019/2020.
Obrazac zahtjeva može se pronaći na porti Grada Županja te mrežnim stranicama Grada Županja i osnovnih i srednjih škola u gradu Županji.
Ispunjeni obrazac uz koji se prilaže kopija osobne iskaznice podnositelja zahtjeva i podatak o računu na koji će biti isplaćena odobrena novčana sredstva predaju se u Grad Županja, J.J.Strossmayera 1, Županja – soba broj 11.
Grad Županja
OBRAZAC ZAHTJEVA POD "OPŠIRNIJE"
- Prijavnice moraju potpisati kandidat i njegov roditelj/skrbnik te dostaviti razredniku u osnovnu školu ili u srednju školu (ukoliko je učenika aktivirala srednja škola) do 12. srpnja u 15:00 sati, koji će to označiti u sustavu na www.upisi.hr/oss - kako je dogovoreno u OŠ Ivana Kozarca Županja, potpisane prijavnice učenici trebaju vratiti razrednicima 11. srpnja 2019. godine u 9.00
U opravdanom slučaju, ako kandidat nije u mogućnosti potpisati prijavnicu, dovoljan je potpis roditelja/skrbnika. Ako ni roditelj/skrbnik nije u mogućnosti dostaviti potpisanu prijavnicu, potpisanu prijavnicu može dostaviti opunomoćena osoba (roditelj/skrbnik daje punomoć kod javnog bilježnika).
Sredstvima državnog proračuna nabavljaju se skolski udžbenici, koje će naručiti škola te će ih učenici dobiti na početku nove šk. godine.
Udžbenici će biti vlasništvo škole, te će ih učenici morati vratiti u ispravnom stanju na kraju nastavne godine. Svaki oštećeni( neuporabljivi) udžbenik morati će plati u iznosu 50% od nabavne cijene novog udžbenika.
Troškovi državnog proračuna nisu osigurani za nabavu dopunskih i pomoćnih nastavnih sredstava kao što su:
Radne bilježnice
Zbirke zadataka
Kutija za tehničku kulturu
Likovna mapa
Atlasi
(popis radnih bilježnica pod OPŠIRNIJE)
Pregled učenika OŠ Ivana Kozarca Županja za upis u škole obrtničkih zanimanja obavljat će se 1.7.2019.g. u 10:00 sati u Specijalističkoj odrdinaciji medicine rada i sporta Doma zdravlja Županja, Dr. Franje Račkog 32.
Ponijeti sa sobom osobnu i zdravstvenu iskaznicu (i medicinsku dokumentaciju ako je učenik liječen od neke bolesti).
Cijena pregleda iznosi: 220,00 kn
Kontakt tel: 831-716