preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Kozarca Županja

Login


« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brzi pristup:

 

Naša facebook stranica

Ispis statistike od 16. 2. 2011.

Ukupno: 772661
Ovaj mjesec: 3310
Ovaj tjedan: 827
Danas: 183

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektna nastava
Autor: Ljubica Šota, 25. 3. 2015.

ŠKOLSKI PROJEKT, Osnovna škola Ivana Kozarca Županja, 24.3.2015.godine

„Moja tri ekrane i još ponešto…“

Mediji su izvor mnogih informacija. Oni su pomoć u učenju, stjecanju novih znanja o kvaliteti življenja, drugim sredinama i slično. Međutim, pored pozitivnog djelovanja, njihov utjecaj može biti i potpuno suprotan. Umjesto da slobodno vrijeme provode s vršnjacima u ugodnom druženju, ili na sportskim terenima, učenici sve više postaju ovisnici o računalima, TV-u, mobilnim telefonima i ostalim uređajima koji mogu donijeti podjednako i štete i koristi. 

U nastavku pročitajte više o temi. 


 

Kroz ovaj školski projekt želimo, zajedno s učenicima i njihovim roditeljima osvijestiti sve negativne strane prekomjernog provođenja vremena pred TV-om, računalom ili mobitelom (naravno, i pozitivne!) ali i razmotriti mogućnosti kvalitetnog provođenja vremena na neke druge načine.

U provedbi projekta sudjelovati će učenici 1.-8. razreda, njihovi razrednici, učitelji, stručni suradnici, roditelji…Projekt će trajati cijelo drugo polugodište, ostvarujući se kroz razne aktivnosti.

 

U anketi koja je provedena među učenicima 7. i 8 razreda došli smo do očekivanih rezultata: najviše učenika računalo koristi za zabavu, dok ih najmanje računalo koristi za učenje. Ujedno smo primijetili da će učenice češće koristiti računalo za Internet, kao i za učenje, nego dječaci. Dječaci ga najčešće koriste za zabavu (igranje igrica, gledanje filmova, slušanje glazbe i sl.). Ti rezultati se podudaraju sa rezultatima  pitanja o slobodnom vremenu. Naime, dječaci svoje slobodno vrijeme većim dijelom provode igrajući igrice, a djevojčice surfajući Internetom. Većina dječaka igra igrice 2-3 sata dnevno, moguće i više.

Većina učenika ima pristup Internetu na mobitelu. Najveći broj učenika posjećuje Facebook prifil više puta dnevno ili barem jednom dnevno, i u 7. i u 8. razredu. Taj se broj vidno povećava u 8. razredu što je sukladno većem provođenju vremena na Internetu i većem pristupu Internetu na mobitelu.

 Manji broj roditelja ima uvid u ono što njihovo dijete radi na Internetu.

U 8. razredu gotovo pola učenika priznaje da ponekad zanemaruje školske obveze radi Interneta ili igrica.

Vrijeme provedeno pred TV ekranom često se računa u satima.

 

Parlaonica održana 24.3.2015. u organizaciji učenika 6. razreda i njihovih razrednica, te potporu stručnih suradnica škole, učiteljice glazbene kulture, učitelja informatike i fizike.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju