preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Kozarca Županja

Login


« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brzi pristup:

 

Naša facebook stranica

Ispis statistike od 16. 2. 2011.

Ukupno: 772656
Ovaj mjesec: 3305
Ovaj tjedan: 822
Danas: 178

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Novi, bolji način pohađanja nastave: tjedan u školi, tjedan na mreži
Autor: Matej Delaš, 16. 2. 2021.

Na nastavi Hrvatskoga jezika učenice su i učenici sedmoga razreda učili kako se piše komentar. Iz prvoga je pokušaja učenica Ema Bertić napisala odličan rad koji obrazlaže na koji se način može sačuvati sigurnost učenika i djelatnika. U radu su primijenjene sve upute vezane uz formu, iznošenje tvrdnji i njihovo obrazlaganje. Rad je jezično uređen, no minimalno kako bi što vjernije prenio učeničine tvrdnje i obrazloženja.


Novi, bolji način pohađanja nastave: tjedan u školi, tjedan na mreži 

 

    Današnje je glavno pitanje u Hrvatskoj (ali i ostalim zemljama) kako osigurati djeci sigurno, ali kvalitetno obrazovanje: uživo, na mreži ili na neki treći način. Ja smatram da bi učenici trebali nastavu pohađati po trećem modelu, odnosno naizmjence tjedan dana uživo te tjedan dana na mreži. 

    Podrazumijeva se da je sigurnost djece na prvome mjestu i da to možemo postići takvim načinom rada. To bi bilo vrlo korisno zato što se učenici ne bi morali stalno mučiti s maskama i drugim pravilima poput distance koju rijetko poštuju pod odmorima. Sigurnost učenica i učenika ne bi bila ugrožena jer oni ne bi bili stalno u doticaju s prijateljima iz razreda i učiteljima, nego samo svaki drugi tjedan. Na taj način djeca bi ipak nastavila druženje sa svojim prijateljima i vršnjacima bez velikih posljedica. Usto, učenici u “novonormalnoj“ školi ne smiju izlaziti van pod odmorima, nego cijelo vrijeme moraju biti na svojemu mjestu u učionici, dok za vrijeme nastave na mreži uglavnom smiju izlaziti van kada god oni to požele. Spajanjem tih dvaju načina možemo održati ravnotežu koja bi mogla olakšati obrazovanje svim učenicima. Što se tiče gradiva u školi, zasigurno bi nama učenicima gradivo u školi bilo puno jasnije jer bi nam nastavnici u školi sve detaljno objasnili, dok bi zatim na mreži mogli provjeravati i uvježbavati već naučeno u školi. Učenici bi testove mogli pisati na mreži zato što tim postupkom učenici i nastavnici ne bi bespotrebno gubili sate u nastavi uživo. 

    Nova „normalna“ nastava uživo i nastava na mreži imaju svoje prednosti i nedostatke, a spojimo li ih, možemo dobiti normalnu i korisnu ravnotežu. Iskreno se nadam da ćemo ići na takav način u školu i da će nam svima biti lakše. 

 

Ema Bertić, 7.a





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju