« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Priče su kratke, jasne i u većini slučajeva, neozbiljni ljudi ili mlađi čitači promijene pogled na svijet. U takvim pričama možemo naići na nesretan završetak.
Klikni i pročitaj tekst Lane Grujić iz sedmoga razreda o uporabi stripa u nastavi.
Ozbiljnost ili zabava?
Mislim da ozbiljna lektirna djela ne treba mijenjati za anegdote, stripove i slično tomu zato što je u životu učenika u razdoblju puberteta vrlo važno uputiti ga na pravilan i odgovoran život.
Poruke koje dobijemo čitajući priče, nude nam upozorenja i put u razmišljanje. Poruke nas upozoravaju na ljude, ovisnosti i situacije. U razmišljanje, pojavi nam se mašta, pa si uz poruke i knjige stvaramo svoje pjesničke slike, iznosimo slikovito svoje doživljaje. Iznosimo svoja iskustva. Takav tip lektire također je dobar za osobe koje ne čitaju puno. Priče su kratke, jasne i u većini slučajeva, neozbiljni ljudi ili mlađi čitači promijene pogled na svijet. U takvim pričama možemo naići na nesretan završetak. Od svih mojih obrazloženja i mišljenja, mislim da su anegdote, stripovi i slično tomu više za zabavu i za slobodnu aktivnost čitanja jer je sve to puno kraće, s manje teksta i sve slike ne potiču našu slobodnu maštu. Naravno, anegdote i slične stvari imaju pozitivne strane. Stripovi nas potiču na sposobnost prepričavanja viđenih događaja. Anegdote su kratke pričice koje nam pružaju i prenose nove i zanimljive informacije.
I za kraj… mislim da će sigurno, nakon svih obrazloženja, puno više ljudi, učenika razne dobi i mladih početi čitati ako već nisu.