Školski projekti

TREBAMO LI ZNATI ŠTO JEDEMO, DA BISMO ZNALI ŠTO JEDEMO?
Školska psihologinja s bistrićima 5. razreda provela je radionica iz područja eksperimentalne psihologije s pokusom koji je glasio: Trebamo li znati što jedemo da bismo znali što jedemo? Psihologinja je prvo učenike upoznala s pojmom eksperimentalne psihologije,...
PROJEKTNA AKTIVNOST KAMIHIBAI: PRIPOVIJEDANJE NA TEMELJU KNJIŽEVNOG PREDLOŠKA POMOĆU SLIKA, LUTAKA I MALOG DRVENOG KAZALIŠTA
Školska knjižničarka Gabrijela Čerkez u projekt „Koktel za darovite…“ bila je uključena kroz aktivnost koja se odvijala u školskoj knjižnici. Naime, budući da je projekt zamišljen kao model rada obogaćen sadržajima za potencijalno darovite učenike željne izazova...
IZRADA KUKCOLOVKE
Pod vodstvom šk. psihologinje mali bistrići su u travnju iskoristili jedno lijepo sunčano popodne za izradu tzv. kukcolovke. Riječ je o jednostavnom i improviziranom „alatu“ za hvatanje manjih kukaca radi njihova proučavanja ili promatranja izbliza. Djeca su vješto...