« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U 4.B razredu 20. studenog proveden je projekt "Međunarodni dan dječjih prava".
Prva aktivnost bila je anketa kako bi se utvrdilo ponašanje učenika u školi. Zadatak je učenika bio iskreno odgovoriti na postavljena pitanja. Nakon ankete uslijedio je razgovor o pitanjima. Među ponuđenim pitanjima učenici su trebali izdvojiti ona koja se odnose na prihvatljiva i neprihvatljiva ponašanja. Trebali su navesti još neke primjere prihvatljivog i neprihvatljivog ponašanja. Dotakli smo se i Kućnog reda škole - dokumenta u kojemu su propisana prava i dužnosti djece u školi, što nam je bila poveznica za dokument u kojem su propisana ljudska i dječja prava te dužnosti. Dječja prava učenici su naučili kroz crtani film Svi imamo prava, a koji se može pronaći na mrežnoj stranici UNICEF Hrvatska. Kroz prezentaciju su naučili što je Povelja o ljudskim pravima, Konvencija o pravima djeteta i UNICEF te su spoznali da na temelju svakog prava imaju i svoje dužnosti/ odgovornosti. Odigrali su online igru "Čovječe, ispravi se" u kojoj su ponovili usvojene sadržaje. Za uspješnost u igri dobili su zajedničku diplomu. Igra se također nalazi na mrežnoj stranici UNICEF Hrvatska. Odigrajte ju i vi:
https://covjeceispravise.unicef.hr/igra
Zatim je uslijedila aktivnost spajanja parova (dječje pravo i dužnost koja proizlazi iz prava). Nakon što su pronašli par, učenici su imali zadatak izraditi plakat o dječjim pravima i dužnostima. Potom su zamišljali i ilustrirali grad o kojem je pisao Grigor Vitez u pjesmi Mi djeca. MI DJECA SAGRADIT ĆEMO GRAD...
Kako bi dodatno utvrdili naučeno, za kraj su odigrali Wordwall kviz.
Tomislav Vidaković