« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U razdoblju od 21. do 23. veljače, tijekom 2. dijela zimskih praznika, sedmero potencijalno darovitih učenika 5. razreda sudjelovalo je u zimskim radionicama poticanja socio-emocionalnih vještina. Radionice je pripremila i s učenicima realizirala psihologinja Ivana Perišić Juzbašić, u sklopu praćenja i poticanja potencijalno darovitih učenika van redovnog nastavnog programa. Učenici su tijekom prvog dana imali priliku isprobati određene aktivnosti i didaktičke igre koje potiču različite aspekte kreativnog mišljenja. Nastajale su tako neobične priče, maštovita rješenja postojećih problema, jedinstvena pojašnjenja svakodnevnih pojmova, ali i originalni kreativni likovni uratci. Uvidjeli smo kako razmišljanje „van okvira“ može biti zabavno i opuštajuće i kako doista nema granica ljudskoj kreativnosti.
Tijekom drugog dana obrađivali smo temu Rješavanje problema. Bavili smo se različitim mozgalicama, zagonetkama, argumentirali vlastite stavove i odluke i otkrivali kako različito pristupamo problematičnim situacijama. Naučili smo usput, svatko od nas, ponešto više i o sebi (kako se nosimo s problemima, kako gledamo na probleme u životu, što možemo poduzeti da se uspješnije nosimo sa svim izazovima koje odrastanje i život donosi). Posljednji dan radionica bio je namijenjen istraživanju slike o sebi - pojma koji objedinjuje naša uvjerenja, osjećaje, ideje, misli o nama samima. Svaki je sudionik kroz brojna pripremljena pitanja u obliku nedovršenih rečenica, vizualne predloške i zadane forme (Vremeplov, Moja socijalna mreža, Ljudi koje nosim u srcu, Kako me drugi vide…) imao priliku dublje zaviriti u sebe, podijeliti neke informacije o sebi drugima te čuti kako ga okolina doživljava. Na taj su način nastajali personalizirani plakati s brojnim zanimljivostima o učenicima. Saznali smo da smo u mnogočemu slični, ali i jedinstveni, posebni.
Tijekom sva tri dana stavili smo naglasak na jačanju grupne kohezije, nastojeći omogućiti učenicima da se u društvu sebi sličnih vršnjaka osjećaju prihvaćeno i slobodno izraziti na različite načine. Rezultate našeg trodnevnog rada planiramo prezentirati roditeljima na nekom proljetnom druženju, a do tada idemo zajedno u nove izazove. Slijedi nam obilježavanje Dana darovitih učenika u ožujku te se radujemo pripremi programa na razini škole.
Ivana Perišić Juzbašić, školska psihologinja