« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Obilježavanje Dana kruha pridonosi potpunijem odgoju i obrazovanju za zaštitu okoliša i zdravoj prehrani. Tako da je taj dan obilježen i u 3.b razredu odlaskom do pekarnice Temaj gdje su se učenici upoznali s radom pekara te imali priliku pitati ih pitanja poput „Kada spavate ako cijelu noć pravite kruh?“; „Koliko kruha u jednoj smjeni napravite?“; „Koliko se kilograma brašna potroši u pekarnici za jedan dan?“ i dr.
U školi, učenici su se kroz prezentaciju upoznali s vrstama žitarica, s procesom nastanka kruha, peciva, pekarskih proizvoda…( „Od zrna do pogače“). Pogledali su video kako nastaje kruh te kako je to nekada bilo u prošlosti, a kako danas. Kroz kvizove i igre su se zabavili i ponovili što su danas naučili.
Kroz životno-praktične i radne aktivnosti, koje su proveli, učenici su imali doticaj sa stvarnim namirnicama iz kojih su nastali njihovi pekarski proizvodi tako što su ispekli svoj kruh u učionici pomoću pekača, a tijesto su mijesili i oblikovali perece, zatim su perece ispekli u školskoj kuhinji te svi zajedno uživali u degustaciji napravljenih proizvoda. Oduševljeni kako im je sve odlično i ukusno uspjelo pojeli su svoje perece.
Približena im je važnost zajedništva blagovanja i narodnih običaja, zdrave prehrane, a ujedno su potaknuti na razvoj fine i krupne motorike kroz miješenje i oblikovanje tijesta. Uz pečenje kruha i pereca učenici su kroz kreativan rad izradili svoje pekare i pekarice, pisali uzrečice o kruhu te napravili zajednički plakat o Danima kruha.
Tomislav Vidaković