« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Poštovani roditelji,
stojimo na raspolaganju za pitanja i sugestije da skupa osmislimo ovu našu nastavu na daljinu. Sigurne smo kako ćemo stoga jedni drugima po potrebi biti od pomoći kao i do sada.
Učenici, koji ranije nisu imali iskustava s učenjem putem interneta, trebat će se priviknuti na online nastavu umjesto odlaska u školu i moguće je da će u početku biti zbunjeni tom promjenom. Online okruženje učenici češće povezuju sa zabavom, igrom i neformalnom komunikacijom nego radom. Neki učenici stoga možda neće jednako ozbiljno shvatiti pohađanje nastave u virtualnim učionicama kao nastave uživo. U online obrazovanju će učenici pri komunikaciji morati uložiti napor. Od učenika će se očekivati da na postavljena pitanja odgovore smisleno i sadržajno, da s drugima podijele svoje zadatke ili mišljenje, da samostalno obave neku aktivnost. To će nekim učenicima biti zahtjevno, a drugi će možda nerado objaviti ono što su napisali jer će se pribojavati kritike drugih učenika ili učitelja. Takav strah je normalan i učenike treba ohrabriti i podržati, te im objasniti da se u određenom online okruženju nalaze samo oni učenici i učitelji koji bi bili prisutni i u stvarnom razredu. Opisana nelagoda ili napor pri sudjelovanju u online nastavi mogu postati razlogom da se učenik rjeđe prijavljuje u virtualnu učionicu i time zapravo ne izvršava svoje obaveze. Početna zbunjenost će se s vremenom i iskustvom smanjiti, a u prvim danima će biti dobrodošla podrška i pomoć. To je osobito bitno s obzirom na to da online učenje zahtijeva i veći stupanj discipline i samostalnosti nego sudjelovanje u nastavi u razredu koju vodi i kojom upravlja učitelj. Učenici moraju biti aktivni u virtualnim učionicama tijekom dana kako im odgovara i izvršavati svoje zadatke. Neaktivnost učenika roditelj je dužan opravdati. Drugo, jako važno, a to su pravila ponašanja u virtualnom svijetu i virtualnim učionicama – ona moraju biti jednaka kao što su i u školi. Ako netko od učenika objavi neprimjeren sadržaj, vrijeđa druge učenike ili učitelje, on također može dobiti pedagošku mjeru, dakle kao da je u razredu.
U međuvremenu slobodno nas za bilo što vezano uz rad učenika kontaktirajte na email.
Stručni suradnici:
Pedagoginja: Ljiljana Oršolić, prof. , mail: ljiljana.orsolic@skole.hr
Psihologinja: Ivana Perišić Juzbašić, prof. , mail: juzbasicka@gmail.com
Defektologinja: Jelena Debak, učiteljica , mail: jelenadebak2110@gmail.com
Knjižničarka: Gabrijela Čerkez, prof. , mail: gabrijela.cerkez@skole.hr
Solidarnost, suradnja i uzajamna pomoć u ovim je trenutcima vrlo važna.
Čuvajte se!